Подоляка, Ж. А.2013-06-172013-06-172003Подоляка, Ж. А. Особливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний») / Ж. А. Подоляка, О. О. Кутас // Програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості», 22-24 квітня 2003 р. – К. : НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 69.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8336Розглянуто найважливіші засоби реклами, правила рекламування та систему стимулювання збуту продукції Київського заводу шампанських вин «Столичний». Considered the most important means of advertising, rules advertising and sales promotion system Kyiv factory of sparkling wines «Stolichniy».otherрекламавиди рекламизасоби рекламистимулювання збутуadvertisingtypes of advertisingmeans of advertisingsales promotionкафедра економіки праці та менеджментуОсобливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний»)Thesis