Никоненко, Андрій Володимирович2015-08-252015-08-252015Никоненко А. В. Маркетингові засади кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : спец. 08.00.04 «Економіка та управляння підприємствами» / Никоненко Андрій Володимирович. - К., 2015. - 22 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21572Дисертація присвячена формуванню маркетингових засад кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості України та розробленню практичних рекомендацій щодо удосконалення кадрової політики суб’єктів господарювання на основі широкого впровадження маркетингового інструментарію. Thesis is devoted to the formation of marketing bases of the personnel maintenance of the food industry enterprises in Ukraine and the development of practical recommendations to improve the economic entities’ personnel policy on the basis of the widespread introduction of marketing tools.uk-UKкадрове забезпечення підприємствакомплекс маркетингуструктурний дисбаланс на ринку праціpersonnel maintenance of the food industry enterprisestructural imbalances in the labor marketmarketing mixкафедра маркетингуМаркетингові засади кадрового забезпечення підприємств харчової промисловостіBook