Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаПантелєєва, О. В.Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-02-262014-02-262001Бєлова, Т. Г. Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделей / Т. Г. Бєлова, О. В. Пантелеєва, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці УДУХТ : Пріоритетні напрями впровадження в харчову промисловість сучасних технологій, обладнання і нових видів продуктів оздоровчого та спеціального призначення : матеріали VII Міжнародної науково-технічної конференції, 2001 р. – К.: УДУХТ, 2001. – № 10 (спецвип.), Ч. ІІІ. – С. 84.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12811Розглянуто основні методи багатофакторних моделей дослідження ставлення споживачів до продукції. Were examined the main methods of multifactor models that are used for research of attitude of consumers to the product.uk-UKспоживачповедінка споживачівбагатофакторні моделіconsumerconsumer behaviormultifactor modelsкафедра маркетингуДослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделейThesis