Григорців, Михайло ВолодимировичТруш, Юлія Леонідівна2016-06-162016-06-162016Григорців, М. В. Удосконалення маркетингової політики підприємств хлібопекарської галузі / М. В. Григорців, Ю. Л. Труш // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 квітня 2016 р. – Київ : НУХТ, 2016. – С. 54-56.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23575Важливим напрямом підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств хлібопекарської галузі є удосконалення маркетингової політики, що включає широку діяльність у практиці ринку товарів, послуг та здійснюється в цілях стимулювання збуту товарів, розвитку і прискорення обміну, на благо кращого задоволення споживачів й отримання прибутку. An important area of improving the competitiveness of companies in the baking industry is to improve marketing strategy, which includes extensive work in the practice of market goods and services made in order to stimulate sales of products and acceleration of the exchange to the benefit of better customer satisfaction and profit.uk-UKкафедра економіки і правамаркетингполітикапідприємствогалузьmarketingpoliticsbusinessindustryУдосконалення маркетингової політики підприємств хлібопекарської галузіThesis