Соломянюк, Наталія МиколаївнаСтеценко, Вікторія Анатоліївна2012-12-182012-12-182012Соломянюк, Н. М. Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // 8 міжнар. наук.-техн. і-нет-конф.: матеріали конф. – 2012.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4533В роботі досліджено процес формування збалансованої системи маркетингових показників. Визначено необхідні численні фактори зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що мають бути враховані при формуванні системи. In this paper was examined the process of formation of a balanced system of marketing indicators. Was defined the necessary number of factors external and internal environment that must be considered when forming system.uk-UKзбалансована система маркетингових показниківbalanced system of marketing indicatorsмакросередовищемікросередовищеmacroenvironmentmicroenvironmentкафедра маркетингуДослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникненняArticle