Ворков, Євген Романович2018-11-192018-11-192013Ворков, Є. Р.Рекомендації вибору якісного вина / Є. Р. Ворков // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI ст. : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15-16 квітня 2013 р. – К. : НУХТ, 2013. – Ч.1. – С. 75-77.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/28488Майстерність винороба прихована за брендом виробника. Фірми цінують своє ім’я і намагаються випускати тільки якісні продукти. Якому з брендів віддати перевагу — в принципі, справа смаку. Як правило, рекомендується зупинити свій вибір на відомих і авторитетних виробниках, що працюють на ринку тривалий час. З іншого боку — молоді компанії можуть вижити в конкурентній боротьбі тільки за рахунок якості.The skill of the wine shop is hidden by the brand of the manufacturer. Firms value theirs name and try to produce only quality products. Which of the brands to give the advantage is, in principle, the matter of taste. As a rule, it is recommended to stop your own choice of well-known and reputable manufacturers working on the market for a long time time. On the other hand - young companies can survive in a competitive struggle only at the expense of quality.uk-UKвиноякістьфакториvinequalityfactorsкафедра експертизи харчових продуктівРекомендації вибору якісного винаThesis