Форостюк, Інна Вадимівна2020-02-032020-02-032019Форостюк, І. В. Використання кейс-методу на заняттях з англійської мови з майбутніми спеціалістами у сфері туризму / І. В. Форостюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. – 2019. – Т. 30 (69), № 2, Ч. 1. – С. 146–150.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30621У статті розкривається сутність кейс-методу, його класифікація та практичне використання у процесі викладання англійської мови студентам спеціальності «туризм»; розглядаються існуючи типи кейсів та компетенції, які викладач може формувати у студентів під час роботи із завданнями в рамках зазначеного метода. Автором наводяться приклади тем, на основі яких можна практикувати навчальний, тренувальний та аналітичний типи кейс-завдань, описується порядок підготовки і виконання творчо-теоретичного та практичного етапів. Особлива увага звертається на потенціал кейс методу, його комплексність та інтенсивність.otherкейс-методтуризманглійська моватипи кейсівстудентикомпетенціїcase methodEnglish languagetourismtypes of casesstudentscompetenciesкафедра іноземних мов професійного спрямуванняВикористання кейс-метода на заняттях з англійської мови з майбутніми спеціалістами в сфері туризмаArticle