Баглюк, Сергій ВолодимировичЛазаренко, Т. К.Котікова, Світлана Михайлівна2014-10-292014-10-292013Баглюк, С. В. Методичні та практичні аспекти тестового контролю знань у вищому навчальному закладі / С. В. Баглюк, Т. К. Лазаренко, С. М. Котикова // Сучасні проблеми фізико-математичних наук та підготовка фахівців у цій галузі : матеріали 14-ої Всеукраїнської науково-методичної конференції. – Миколаїв, 2013. – С. 105-107.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17783В умовах кредитно-модульної системи навчання проблема контролю знань набуває великого значення. З точки зору дидактики контроль – це комплекс заходів, спрямованих на вимір та оцінку знань, вмінь і навичок, отриманих студентами у процесі навчання. В останні роки широко впроваджується тестовий контроль знань, який має певні переваги щодо економії часу, об’єктивності та технологічності. Були розроблені тести з фізики за темами кожного змістового модуля. Результати тестування були проаналізовані з метою визначення їх об’єктивності. The control problem of knowledge is of great importance in a credit-module system. In terms of didactics control - a set of measures aimed at the measurement and assessment of knowledge, skills acquired by students in the learning process. The test control of knowledge is implemented widly in recent years, what has certain advantages in terms of saving time, objectivity and adaptability. Tests have been developed in physics for themes each semantic module. The test results were analyzed to determine their objectivity.otherтествимоги до тестівконтроль знаньtestcontrol knowledgerequirements for testingкафедра фізики та професійної безпекикафедра фізики та професійної безпекиМетодичні та практичні аспекти тестового контролю знань у вищому навчальному закладіOther