Восколович, Людмила ВолодимирівнаСкригун, Наталія Петрівна2017-12-052017-12-052017Восколович, Л. В. TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції / Л. В. Восколович, Н. П. Скригун // Образованието и науката на XXI век : Материали за XIII международна научна практична конференция, 15-22 октомври 2017 г. – София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2017. – Том 4. – С. 34-36.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26301В роботі розглянуто переваги використання TTL-комунікацій, які визнані найефективнішим способом організацій комунікації зі споживачами. Досліджено, що це дозволяє використати найкращі аспекти ATL- та BTL-механізмів, а також досягти більш високого показника ефективності завдяки ефекту синергії.uk-UKмаркетингкомунікаціїрекламаінтегровані маркетингові технологіїкоммуникацииинтегрированные маркетинговые технологииmarketingadvertisingcommunicationsintegrated marketing technologiesATL and BTLкафедра маркетингуTTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукціїOther