Гулак, Наталія ОлександрівнаСкригун, Наталія Петрівна2023-05-012023-05-012023Гулак, Н. О. Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій підприємства / Н. О. Гулак, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 30-31 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – Ч. 2. – С. 676-678https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40502otherкафедра маркетингумаркетингмаркетингові комунікаціїінтернет-маркетингmarketingmarketing communicationsinternet marketingІнтернет-маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій підприємстваThesis