Скопенко, Наталія СтепанівнаМостенська, Тетяна Леонідівна2021-03-262021-03-262015Скопенко, Н. С. Забезпечення продовольчої безпеки через реалізацію концепції соціально-етичного маркетингу / Н. С. Скопенко, Т. Г. Мостенська // Наукові праці НУХТ. – 2015. – Т. 21, № 6. – С. 41–47.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/33132У статті розглянуто концепції маркетингу та представлено їх основні характеристики. Обґрунтовано ролъ концепції соціально-етичного маркетингу у вирішенні питанъ забезпечення продовольчої безпеки в країні на рівні домогос подарств. Проаналізовано формування попиту за рахунок диференціації цінової політики підприємств для сегментів споживачів із різним рівнем доходів. Доведено необхідність створення економічно доступної пропозиції харчових продуктів в умовах зниження рівня доходів населення для формування фізичної достатності харчування на рівні раціональних норм споживання. Такий підхід забезпечить досягнення трьох основних завдань маркетингу: одержання визначеного прибутку підприємства, задоволення потреб споживачів, забезпечення довгострокових інтересів суспільства.otherконцепції маркетингусоціально-етичний маркетингmarketing conceptssocio-ethical marketingпродовольча безпекапопитfood securitydemandкафедра економіки праці та менеджментуЗабезпечення продовольчої безпеки через реалізацію концепції соціально-етичного маркетингуArticle