Stahursky, ValeryTkachuk (Stakhurska), Svitlana2016-05-302016-05-302016Stahursky, V. The role of communicative competence in marketing / V. Stahursky, S. Tkachuk // Проблеми управління і економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 85-річчю від дня народження д.е.н., проф. Чепурнова І. А., Київ, 26 – 27 травня 2016 р. : тези доповідей. – Київ : НУХТ, 2016. – С. 161–163.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23454The paper studies the role and significance of communication skills of staff in interactive marketing and also the importance of professional competence in classical marketing communications forming.enкомунікативна компетентністькомунікативні здібності персоналумаркетингові комунікаціїкоммуникативная компетентностькоммуникативные способности персоналумаркетинговые коммуникацииcommunicative competencecommunication skills of staffmarketing communicationsкафедра маркетингуThe role of communicative competence in marketingThesis