Бєлова, Тетяна Геннадіївна2024-06-272024-06-272023Бєлова, Т. Г. Маркетинг та штучний інтелект / Т. Г. Бєлова // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наукових праць VI Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26 жовтня 2023 р., м. Полтава. – Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2023. – С. 472–474.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43706Обґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженняхThe need to adapt marketing to the conditions that accompany the development of society is substantiated. The stages of production and product development through which marketing passed are listed. It is emphasized that the 21st century is characterized by the development of computer technologies, which have changed approaches to the use of marketing tools and conducting marketing research. A definition of artificial intelligence is given. Demonstrated capabilities of artificial intelligence in marketing and marketing researchukінформаційні технологіїмаркетингові інструментиштучний інтелектвпливові особимаркетингові дослідженнякупівельна поведінкакафедра маркетингуinformation technologymarketing toolsartificial intelligenceinfluential personsmarketing researchespurchasing behaviorМаркетинг та штучний інтелектThesishttps://orcid.org/0000-0002-5829-8060