Хронюк, ТетянаНікітіна, Тетяна Андріївна2020-02-272020-02-272015Хронюк, Т. Оцінка ефективності реклами у стимулюванні збуту туристичного продукту / Т. Хронюк, Т. А. Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 81 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 23-24 квітня 2015 р. Київ : НУХТ, 2015. – Ч. 3. – С. 29.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30894Здійснено оцінку ефективності реклами у стимулюванні збуту туристичного продуктуotherрекламатуристичний продуктефективністькафедра готельно-ресторанної справиОцінка ефективності реклами у стимулюванні збуту туристичного продуктуThesis