Винник, Ірина ОлександрівнаНікітіна, Тетяна Андріївна2024-06-192024-06-192024Винник, І. Роль маркетингових стратегій у прибутковості підприємств готельно-ресторанного бізнесу / І. Винник, Т. Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – Ч. 3. – С. 274.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43531Готельно-ресторанний бізнес є однією з найважливіших галузей економіки України. Він забезпечує робочими місцями тисячі людей і приносить значні надходження до бюджету країни. Однак, у сучасних умовах конкуренції, готельно-ресторанним підприємствам необхідно постійно розробляти та впроваджувати ефективні маркетингові стратегії, щоб залишатися конкурентоспроможними та отримувати прибутокThe hotel and restaurant business is one of the most important branches of the Ukrainian economy. It provides jobs for thousands of people and brings significant revenues to the country's budget. However, in today's competitive environment, hotel and restaurant businesses need to constantly develop and implement effective marketing strategies to remain competitive and profitableukГотельно-ресторанний бізнесмаркетингові стратегіїhotel and restaurant businessmarketing strategiesкафедра готельно-ресторанної справиРоль маркетингових стратегій у прибутковості підприємств готельно-ресторанного бізнесуThesishttps://orcid.org/0009-0005-3245-3287