Чорноус, Людмила ВасилівнаСкригун, Наталія Петрівна2013-10-212013-10-212009Чорноус, Л. В. Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій / Л. В.Чорноус, Н. П. Скригун // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : V Міжнародна науково-практична конференція. – К.: НУХТ, 2009. – С. 68.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/10508otherвиставкиспонсорствомаркетингкомунікаціїрекламастимулювання збутупаблік рилейшнперсональний продажбрендингbrandingexhibition sponsorshipmarketingcommunicationsadvertisingsales promotionpublic relationspersonal sellingкафедра маркетингуМаркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікаційThesis