Бойко, Алла ГеннадіївнаГодованець, Тамара ЮріївнаІльїна, Ольга Володимирівна2012-09-102012-09-102007Бойко, А. Г. Досвід організації навчання іноземним мовам в інших країнах / А. Г. Бойко, Т. Ю. Годованець, О. В. Ільїна // Наука: теория и практика - 2007 : наук.-практ. конф. - Praha : Education and Science, 2007. - режим доступу : https://www.rusnauka.com/14.NTP_2007/Pedagogica/21757.doc.htmhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2456Забезпечення відкритості системи освіти, інтеграційні процеси у світовому просторі передбачають поглиблене вивчення іноземних мов. Джерелом вдосконалення навчання є досвід навчання іноземними мовам в країнах Євросоюзу, зокрема в ФРН, у Великобританії, у Франції. Застосування комунікативного методу поряд з лінгвосоціокультурним дозволяє глибоко засвоїти або набути комунікативні навички. Орієнтація на індивідуальний підхід до кожного студента, розвиток комунікативної компетенції, здатності до міжкультурної комунікації іноземними мовами.La garantie de l’ouverture du système de l’éducation, les processus d’intégration dans le contexte mondial prévoient les études approfondies des langues étrangères. La source du perfectionnement des études des langues étrangères consiste à apprendre les méthodes d’ètudes dans les pays de l’Union européenne : en France, en Grande Bretagne, en Allemagne. L’utilisation du méthode communicatif, linguosocioculturel, l’orientation sur chaque étudiant individuellement, le développement des compétences communicatives, la communication multiculturelle.otherмовадосвідкомунікативні навичкиділові ігриспілкуваннясоціокультурний контекстla languel’expériencele savoir – faire communicatifles jeux d’affairesla communicationle contexte socio – culturelкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїДосвід організації навчання іноземним мовам в інших країнахArticle