Антрапцева, Надежда МихайловнаБила, Галина Николаевна2017-11-282017-11-282017Била, Г. Н. Проблемно-дискуссионная методика как средство повышения мотивации студентов инженерных специальностей к изучению химии / Н. М. Антрапцева, Г. Н. Била // Перспективы развития высшей школы : материалы X Международной науч. - метод. конф. / редкол. : В. К. Пестис [и др.]. – Гродно : ГГАУ, 2017. – С. 326-328.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26240Проаналізовано особливості проблемно дискусійної методики викладання хімії студентам інженерних спеціальностей. На конкретних прикладах хімічних проблем показана методологію їх колективного дискусійного обговорення і організація рішення. The features of problem-debatable methodology of teaching of chemistry the students of engineering specialities are analysed. Concrete examples of educational chemical problem for a collective debatable discussion and organization of her decision are made.otherпроблемно-дискусійна методикахіміямотиваціяchemical technologуproblem-debatable methodologychemistrymotivationкафедра технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобівПроблемно-дискуссионная методика как средство повышения мотивации студентов инженерных специальностей к изучению химииOther