Шахова, Анна ВіталіївнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2014-04-142014-04-142014Шахова, А. В. Етапи маркетингового оцінювання якості сироробної продукції / А. В. Шахова, Т. Г. Бєлова // Moderni vymozenosti vedy– 2014 : materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. : Praha. Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - C. 60-62.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13936Розглядаються етапи оцінювання якості сироробної продукції. We consider the stages of evaluation of quality products сheeseotherякість продукціїоцінка якості продукціїетапи оцінкикачество продукцииоценка качества продукцииэтапы оценкиproduct qualityassessing the quality of productsassessment phasesкафедра маркетингуЕтапи маркетингового оцінювання якості сироробної продукціїThesis