Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2016-02-102016-02-102016Моделі поведінки споживачів сфери послуг. Формування лояльних стосунків із клієнтами: презентація до теми 3 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності" : презентація / Ткачук С. В. ; НУХТ. - 2016. - 26 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22171Розглянуті моделі поведінки споживачів сфери послуг. Досліджено поняття лояльності споживачів та засади управління ключовими контактами. The models of consumers behaviour in the sphere of services are examined. The concept of customers' loyalty and principles of management of key contacts are investigated.uk-UKмоделі поведінки споживачівлояльний споживачключові контактиmodels of consumer behaviorloyal consumerkey contactsкафедра маркетингуМоделі поведінки споживачів сфери послуг. Формування лояльних стосунків із клієнтами (тема 3 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності")Presentation