Харчишина, Олена Володимирівна2012-09-262012-09-262011Харчишина, О. В. Ціннісна підсистема як базовий компонент організаційної культури підприємства / О. В. Харчишина // Сталий розвиток економіки. – 2011. – № 3. – С. 68 – 72.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3026Розглянуто важливий компонент організаційної культури сучасного підприємства – ціннісну підсистему. Узагальнено результати зарубіжних та вітчизняних досліджень щодо суті, ролі і особливостей ціннісної підсистеми. Розглянуто процес та можливі результати взаємодії індивідуальних та організаційних цінностей. Викладено авторське бачення щодо визначальної ролі цінностей і місії підприємства у забезпеченні ефективності його діяльності.An important component of corporate culture of modern enterprise – value subsystem is considered. The paper generalizes result of last native and foreign investigations about essentiality, role and peculiarity of value subsystem. It also dwells upon process and possible results of interaction between organizational and individual values. The paper describes the author’s point of mind about the main role of values and mission in economic effectiveness of enterprises.otherмісія організаціїорганізаційна культурацінностіcorporate missionorganizational culturevaluesЦіннісна підсистема як базовий компонент організаційної культури підприємстваArticle