Бабік, Юлія Валентинівна2016-04-082016-04-082014Бабік, Ю. В. Позитивний імідж підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності / Ю. В. Бабік // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 122-123.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22772Глибока системна криза, в якій протягом тривалого часу перебуває економіка України, багато в чому зумовлена прогресуючими негативними тенденціями не конкурентоспроможності українських виробників на зовнішньому та внутрішньому ринках. Deep systemic crisis, which for a long time, Ukraine's economy is largely caused by the progressive negative trends Ukrainian producers are not competitive on the foreign and domestic markets.uk-UKімідж підприємстваконкурентоспроможністьcompany imagecompetitivenessПозитивний імідж підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможностіOther