Соломянюк, Наталія МиколаївнаСтеценко, Вікторія Анатоліївна2013-05-302013-05-302012Соломянюк, Н. М. Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон : Науковий вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. – Полтава: ПолтНТУ, 2012 – № 6 (37). - С. 112–116.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8044Метою статті є дослідження факторів впливу на збалансовану систему маркетингових показників, розподіл їх за групами, та визначення можливості врахувати вплив всіх факторів при розробці системи. The purpose the article is research of factors of the formation of balanced system of marketing indicators, allocation of their by groups, and determine the possibility to take into account the impact of all factors in development of system.маркетингова стратегіязбалансована система показниківсистема маркетингових показниківmarketing strategybalanced scorecardsystem of marketing indicatorsкафедра маркетингуФактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників