Антоненко, Ірина ЯрославівнаМельник, Ірина Леонідівна2017-06-152017-06-152016Антоненко, І. Я. Формування інноваційного продукту круїзного туризму : монографія / І. Я. Антоненко, І. Л. Мельник. – К., 2016. — 246 c.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25521У монографії досліджено теоретичні та практичні засади формування інноваційного продукту круїзного туризму. Визначено необхідність впровадження інноваційних продуктів на ринку круїзного туризму та проведено аналіз чинників, що впливають на їх розвиток. Визначено стратегічні напрями розвитку і формування круїзного туризму у форматі інноваційного продукту. Розраховано на науковців, викладачів, працівників готельного та туристичного бізнесу. The book is the theoretical and practical principles of forming innovative product cruise tourism. The necessity of introduction of innovative products in the market of cruise tourism and the analysis of the factors affecting their development. The strategic directions of development and formation of cruise tourism in the form of innovative products. Intended for researchers, teachers, employees of hotel and tourism business.uk-UKкафедра туристичного та готельного бізнесутуристичний продукткруїзна компаніяinnovative productcruise linetourism productsФормування інноваційного продукту круїзного туризмуBook