Перегляд за Автор "Vasilko, T."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Non-traditional marketing methods for a survey of consumer behaviour(2013) Kochmaruk, Maria; Vasilko, T.; Chornous, LyudmilaThe article deals with examination and analyzing some kinds of non-traditional marketing analyses which can be used in the consumer behaviour survey. Advantages and disadvantages of non-traditional marketing analyses are substantiated. Recommendations about effective application for optimal analysis which takes to account types of objects under examination were developed.Документ Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterprise(2012) Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Kochmaruk, Maria; Vasilko, T.У міжнародній маркетинговій діяльності важливе значення має правильна оцінка потенціалу міжнародної маркетингової діяльності фірми, яка можлива лише на основі застосування науково та методично обґрунтованого підходу, що базується на таких основних етапах, як визначення виду діяльності, щодо якої оцінюється потенціал; визначення складу та пріоритетності ключових елементів ЗЕП та власне оцінка наявності та достатності потенціалу фірми на конкретному ринку.