Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій
Вантажиться...
Дата
2009
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
виставки, спонсорство, маркетинг, комунікації, реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшн, персональний продаж, брендинг, branding, exhibition sponsorship, marketing, communications, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Чорноус, Л. В. Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій / Л. В.Чорноус, Н. П. Скригун // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : V Міжнародна науково-практична конференція. – К.: НУХТ, 2009. – С. 68.