PR-технології в системі маркетингових комунікацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

марктеинг, просування, паблік рилейшнз, маркетинг, marketing, promotion, public relations, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Богдан, А. Ю. PR-технології в системі маркетингових комунікацій / А. Ю. Богдан, Н. П. Скригун // Efektivni nastroje modernich ved – 2010 : Мaterialy VІ mеzіnarodni vedecko-praktiсka konference. – Praha : "Education and Science" s.r.o., 2010. – Dil 5. Ekonomicke vedy. – S. 3–5.