Branding as a way to improve competitivness

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Problem of improving competitiveness is very important for every company. Modern markets are characterized by dynamic development of technologies, highly competitive, high rate of new products and services. In such circumstances, branding is a response to current market conditions and tool for competitiveness.

Опис

Ключові слова

кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, product, consumer, management, factor, benefit, seller, condition, продукт, споживач, управління, чинник, вигода, торговець, умова, управление, фактор, условие

Бібліографічний опис

Synytsia, L. Branding as a way to improve competitivness / L. Synytsia, I. Tryhub // Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2015 : XI mezinárodní vědecko – praktická konference, 27 února - 05 březen 2015 r, Praha. – 2015. - P. 31-33.