Індивідуальність бренду як важливий елемент його іміджу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, бренд, індивідуальність бренда, ідентичність бренда, асоціації бренда, marketing department, brand, brand individuality, brand identity, brand association

Бібліографічний опис

Авраменко, І. М. Індивідуальність бренда як важливий елемент його іміджа / І. М. Авраменко, Н. П. Скригун // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІV всеукраїнської конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, 24-25 листопада 2016 р. – К. : НУХТ, 2016. – С. 273.