Індивідуальність бренду як важливий елемент його іміджу
Вантажиться...
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, бренд, індивідуальність бренда, ідентичність бренда, асоціації бренда, marketing department, brand, brand individuality, brand identity, brand association
Бібліографічний опис
Авраменко, І. М. Індивідуальність бренда як важливий елемент його іміджа / І. М. Авраменко, Н. П. Скригун // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІV всеукраїнської конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, 24-25 листопада 2016 р. – К. : НУХТ, 2016. – С. 273.