Зв'язки з громадськістю як інструмент маркетингових комунікацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Бібліографічний покажчик включає в себе: інформаційні джерела (книги, монографії, навчальні видання, довідкові видання, статті з періодичних та наукових видань, автореферати дисертацій, дисертації, нормативні документи тощо) впродовж 2000-2017 рр. з актуальних питань розвитку реклами та PR технологій у системі сучасних маркетингових комунікацій. Покажчик розрахований на широке коло науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, магістрантів, студентів та всіх, хто цікавиться даною темою.

Опис

Ключові слова

маркетингові комунікації, реклама, PR технології, інформаційні війни, маркетинг, маркетинговые коммуникации, PR технологии, информационные войны, marketing communications, advertising, PR technology, information wars, marketing

Бібліографічний опис

Зв'язки з громадськістю як інструмент маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] : наук.-допом. бібліогр. покажч. (2000-2017 рр.) / [упоряд. І. М. Мельничук] ; Нац. ун-т харч. технол., Наук.-техн. б-ка. – Київ, 2018. –102 с.

Зібрання