Тенденції маркетингу харчових продуктів
Вантажиться...
Дата
2020
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглядаються актуальні тенденції маркетингу харчових продуктів з огляду на зміни в стилі життя та вподобаннях споживачів. The current trends in food marketing are considered in view of changes in lifestyle and consumer preferences.
Опис
Ключові слова
маркетинг харчових продуктів, маркетинг, тенденції маркетингу, food marketing, marketing, marketing trends, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Тенденції маркетингу харчових продуктів / С. В. Ткачук // Проблеми управління та економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали XVІ міжнародної науково-практичної конференції, 08-09 квітня 2020 р. - Київ : НУХТ, 2020. - С. 38-40.