Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/31773
Title: Маркетингове дослідження популярності Інтернет-магазинів
Authors: Страшинська, Лариса Володимирівна
Антіпова, Крістіна Андріївна
Keywords: кафедра маркетингу
популярність
Інтернет-магазини
дистанційний вибір товару
маркетингове дослідження
просування
popularity
online stores
remote product selection
marketing research
promotion
Issue Date: 2020
Citation: Страшинська, Л. В. Маркетингове дослідження популярності Інтернет-магазинів / Л. В. Страшинська, К. А. Антіпова // Розвиток фінансово-економічного становища на різних рівнях управління: підприємство, регіон, держава : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 18 квітня 2020 р. – Дніпро : Перспектива, 2020. – С. 55–57.
Abstract: Визначено переваги користування послугами Інтернет-магазинів для споживачів. Наведено результати маркетингового дослідження популярності Інтернет-магазинів серед молодіжної аудиторії в м. Києві. Обґрунтовано рекомендації для підвищення популярності й довіри до Інтернет-магазинів з ціллю збільшення обсягів продажу товарів. The advantages of using the services of online stores for consumers are determined. The results of a marketing study of the popularity of online stores among the youth audience in Kyiv are presented. Recommendations for increasing the popularity and trust in online stores in order to increase sales of goods are substantiated.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/31773
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01.07.20-23.pdf135.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.