Теоретичні основи концепції «4Р»
Вантажиться...
Дата
2012
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Залишаючись класичною, концепція «4Р» розширювалась, адже комплекс маркетингу – це сукупність інструментів маркетингової діяльності організації, маніпулюючи якими, виникає можливість найкращим чином задовольнити потреби цільового ринку.
Staying a classical, the concept of "4Р" expanded because the marketing mix - a combination of marketing tools the organization by manipulating whom, it becomes possible to best meet the needs of the target market.
Опис
Ключові слова
концепція «4Р», комплекс маркетингу, concept of "4Р", marketing mix, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Стеценко, В. А. Теоретичні основи концепції «4Р» / В. А. Стеценко // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. – К.: НУХТ, 2012. – С. 101 – 102.