Вища школа: дійсно трансформація чи незначні зміни?
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Аналізується специфіка функціонування вищої школи в Україні після на-буття державою незалежності. Особлива увага звертається на організаційну сторону цього процесу та наслідки запровадження вимог Болонської системи.
The article analyzed the specific functioning of higher education in Ukraine since independence. Particular attention is drawn to the organizational aspect of the process and the consequences of implementing the requirements of the Bologna system.
Опис
Ключові слова
вища школа, освіта, стандарти освіти, якість освіти, трансформація, Болонський процес, high school, education, education standards, quality of education, transformation, Bologna process, кафедра гуманітарних дисциплін
Бібліографічний опис
Павлов, В. Л. Вища школа: дійсно трансформація чи незначні зміни? / В. Л. Павлов // Нові технології навчання : науково методичний збірник. – 2009. – спец. вип. - С. 24-27.