Features of advertising perception by children

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The advertising perception by children is reviewed. It is described the impact of advertising on children's behavior and reaction. It is defined the methods of influence of advertising on children. Розглянуто особливості сприйняття реклами дітьми.

Опис

Ключові слова

advertising, advertising perception, methods of influence of advertising, advertising techniques, реклама, сприйняття реклами, методи впливу реклами, рекламні прийоми, реклама, восприятие рекламы, методы воздействия рекламы, рекламные приемы, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Skrygun, N. Features of advertising perception by children / N. Skrygun, V. Solomonenko // Nauka i studia. – Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia», 2013. - № 3. – P. 11-16.

Зібрання