Features of advertising perception by children
Вантажиться...
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
The advertising perception by children is reviewed. It is described the impact of advertising on children's behavior and reaction. It is defined the methods of influence of advertising on children. Розглянуто особливості сприйняття реклами дітьми.
Опис
Ключові слова
advertising, advertising perception, methods of influence of advertising, advertising techniques, реклама, сприйняття реклами, методи впливу реклами, рекламні прийоми, реклама, восприятие рекламы, методы воздействия рекламы, рекламные приемы, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Skrygun, N. Features of advertising perception by children / N. Skrygun, V. Solomonenko // Nauka i studia. – Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia», 2013. - № 3. – P. 11-16.