Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Уточнено сутність економічних категорій «персональний (особистий, прямий) продаж», показана його роль та значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. The essence of economic categories is specified “personal (direct) sale”, its role and value in the system of marketing communication, the advantages of the direct sales are also given. Personal sale promotes creating and keeping long-term relationship with clients is proved because of increasing competition with the help of direct communication with a customer during products sale (work, services) is formed the group of loyal customers who are the most suitable and promising persons for future cooperation. The stages of planning process of the personal enterprise’s product sales for increasing its effectiveness are allocated and detailed.

Опис

Ключові слова

персональний продаж, планування, маркетингові комунікації, просування, personal selling, planning, marketing communications, promotion, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Скригун, Н. П. Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус, Л. О. Коннова // Наукові праці НУХТ. – К.: НУХТ, 2013. - № 51.

Зібрання