Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Стаття присвячена особливостям вивчення та опису особистісних якостей педагога-наставника, які впливають на ефективність процесу освітньої соціалізації студентів. Розроблена концептуальна модель психологічних якостей педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у навчально-виховному процесі з його психологічними особливостями.
The article is devoted to the peculiarities of dеfinition and description of the teacher-tutor’s personal qualities, which influence on efficiency of process of students’s educational socialization. The conceptual model of psychological qualities of the teacher-tutor that produces connections of the tutor’s functions in the educational process with his psychological features was developed.

Опис

Ключові слова

освітня соціалізація, наставництво студентів, педагог-наставник, психологічні якості педагога-наставника, соціалізуюча взаємодія, educational socialization, tutorship of students, teacher-tutor, psychological qualities of teacher-tutor, socializing co-operation, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Чугаєва, Н. Ю. Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації / Н. Ю. Чугаєва // Проблеми загальної та педагогічної психології. - 2010. - Т. ХІІ, Ч. 7. – С. 493–501.

Зібрання