Merchandising and its impact on consumer behavior

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The article is described the various approaches to the definition of merchandising, studied the merchandising tool that influences on the consumer behavior in a shop, proved the need for a merchandising point of sale technology.

Опис

Ключові слова

merchandising, point of sale, consumer behavior, мерчандайзинг, точка продажу, поведінка споживачів, мерчандайзинг, точка продаж, поведение потребителей, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Kapinus, L. Merchandising and its impact on consumer behavior / L. Kapinus, N. Skrygun // Theoretical and practical issues of ensuring the economic interests of the modern innovative society. - 2013. – Р. 77-79.

Зібрання