Стратегія "низькі ціни кожен день", або ефект від «революції Wal-mart»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

великий торговельний бізнес, роздрібна мережа, стратегія Wal-Mart, major commercial business, retailer, strategy of Wal-Mart, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей, С. Б. Стратегія "Низькі ціни кожен день", або ефект від «Революції Wal-Mart» / С. Б. Розумей // Новітні технології, обладнання, безпека та якість харчових продуктів: сьогодення та перспективи : тези доп. Міжнар. науково-практ. конф., 27-28 вересня 2010 р. – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 2. - С. 85-86.