Стратегія "низькі ціни кожен день", або ефект від «революції Wal-mart»
Вантажиться...
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
великий торговельний бізнес, роздрібна мережа, стратегія Wal-Mart, major commercial business, retailer, strategy of Wal-Mart, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Розумей, С. Б. Стратегія "Низькі ціни кожен день", або ефект від «Революції Wal-Mart» / С. Б. Розумей // Новітні технології, обладнання, безпека та якість харчових продуктів: сьогодення та перспективи : тези доп. Міжнар. науково-практ. конф., 27-28 вересня 2010 р. – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 2. - С. 85-86.