Застосування брендингових стратегій для успішного виведення товарів на ринок
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд, монобренд, суббренд, мультібрендинг, мультибрендинг, monobrend, brand, sub-brand, multibrendynh, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Розумей С. Б. Застосування брендингових стратегій для успішного виведення товарів на ринок / С.Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : V Міжнародна науково-практична конференція, 2009 р. – К. : НУХТ. – 2009. – С. 64.