Застосування брендингових стратегій для успішного виведення товарів на ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, монобренд, суббренд, мультібрендинг, мультибрендинг, monobrend, brand, sub-brand, multibrendynh, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей С. Б. Застосування брендингових стратегій для успішного виведення товарів на ринок / С.Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : V Міжнародна науково-практична конференція, 2009 р. – К. : НУХТ. – 2009. – С. 64.