Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності

Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

міжнародний маркетинг, методика, готовність підприємства до ЗЕД, метод експертних оцінок, international marketing, method, readiness of enterprise to international marketing, method of expert estimations, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Крайнюченко, О. Ф. Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності / О. Ф. Крайнюченко // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : тези доповідей III Міжнар. наук.-практ. конф. – К.: – НУХТ, 2007. – С. 22.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced