Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності
Дата
2007
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
міжнародний маркетинг, методика, готовність підприємства до ЗЕД, метод експертних оцінок, international marketing, method, readiness of enterprise to international marketing, method of expert estimations, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Крайнюченко, О. Ф. Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності / О. Ф. Крайнюченко // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : тези доповідей III Міжнар. наук.-практ. конф. – К.: – НУХТ, 2007. – С. 22.