Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку
Вантажиться...
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто сутність, завдання та місце аромамаркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства; окреслено особливості застосування цього нового виду маркетингу; визначені перспективні тенденції його розвитку.
Essence, task and place of aromamarketinga, is considered in the system of marketings communications of enterprise; the features of application of this new type of marketing are outlined; perspective his progress trends are certain.
Опис
Ключові слова
аромамаркетинг, запах, просування товарів, канали комунікацій, aromamarketing, smell, advancement of commodities, ductings of communications, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Поверіна, Ю. О. Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку / Ю. О. Поверіна, О. Ф. Крайнюченко // Zprávy vědecké ideje – 2013 : materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference . – Praha : Education and Science, 2013 – Díl 3. - С. 21-23.