DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12347

Название: Використання математичного моделювання для обґрунтування прийняття управлінського рішення в маркетингу підприємства
Другие названия: Mathematical modeling using to prove the management decision in the marketing company
Авторы: Олійниченко, Олена Миколаївна
Oliinychenko, Olena
Ключевые слова: принятие решений
decision making
прийняття рішень
маркетинг
кафедра економіки праці та менеджменту
marketing
математическое моделирование
математичне моделювання
mathematical modeling
Issue Date: 2011
Библиографическое описание: Олійниченко, О. М. Використання математичного моделювання для обґрунтування прийняття управлінського рішення в маркетингу підприємства / О. М. Олійниченко // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : тези доп. VII міжнар. наук.-практ. конф., 19-21 травня 2011 р. — К. : НУХТ, 2011. — С. 271-273.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12347
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2011-Tezy_Oliinychenko(Modeli_mark).pdf155,72 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback