Наукові підходи до пошуку асортиментних ніш хлібопекарського виробництва
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Запропоновано новий підхід до пошуку асортиментних ніш хлібопекарського виробництва з використанням наукового методу морфологічного аналізу. Наведено приклади нових виробі як у межах традиційних технологій, так і абсолютно інноваційних.
A new approach to the search of product niches of bakery production with the use of the scientific method of morphological analysis. Examples of the new product as part of the traditional technologies, and completely innovative.
A new approach to the search of product niches of bakery production with the use of the scientific method of morphological analysis. Examples of the new product as part of the traditional technologies, and completely innovative.
Опис
Ключові слова
асортимент, нові вироби, морфологічний аналіз, матриця властивостей, assortment of new products, morphological analysis, matrix properties, кафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробів
Бібліографічний опис
Махинько, В. М. Наукові підходи до пошуку асортиментних ніш хлібопекарського виробництва / В. М. Махинько, Л. В. Махинько, О. М. Козир // Хранение и переработка зерна. - Днепропетровск : ООО ИА "АПК-ЗЕРНО", 2010. - N 1. - С. 46-49.