Аромамаркетинг: без значних витрат – відчутний результат

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

фірмовий стиль, брендинг, маркетинг, corporate identity, branding, marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Кліпаченко, А. О. Аромамаркетинг : без значних витрат – відчутний результат / А. О. Кліпаченко, Н. П. Скригун // Dynamika naukowych badań – 2013 : Materiały IX Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji. – Prezemysl : «Nauka i studia», 2013. – Volume 2. Ekonomiczne nauki. – S. 48-49.