Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/13003
Title: Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості
Authors: Суха, Ірина Василівна
Keywords: конкурентні переваги
конкурентна стратегія
стратегія
стратегічне планування
конкуренція
competitive advantages
competitive strategy
strategic planning
competition
Issue Date: 2006
Citation: Суха, І. В. Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості / І. В. Суха // Збірник наукових праць. - НУХТ, 2006. - № 19. – Ч. 1. - С. 40 – 43.
Abstract: Розглянуто значення стратегічного планування на підприємствах, проаналізовано конкурентні стратегії молокопереробних підприємств України. The meaning of strategic planning in the enterprises is considered. Competitive strategies of the dairy enterprises of Ukraine are analyzed.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/13003
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Art 2006.pdf243.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.