Мерчандайзинг як чинник стимулювання продажу товарів
Вантажиться...
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
мерчандайзинг, стимулювання продажу, управління запасами, розміщення продукції, merchandising, promotion, inventory management, product placement, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Мерчандайзинг як чинник стимулювання продажу товарів / Л. В. Страшинська // Наукова школа маркетингового менеджменту: 20 років творчої діяльності : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. – С. 47-48.