Теоретико-методологічні підходи до «омолодження» бренду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, маркетингові дослідження, цільова аудиторія, вимоги споживачів, маркетингові комунікації, brand, marketing research, target audience, demands of consumers, marketing communications, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Теоретико-методологічні підходи до «омолодження» бренду / Л. В. Страшинська // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. – К.: НУХТ, 2011. – С. 37-38.