Методичні аспекти передбачення обсягів реалізації продуктових інновацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто різні методи передбачення обсягів реалізації продуктових інновацій. Приділено особливу увагу експертним моделям прогнозування з урахуванням споживчої поведінки. Рекомендовано використання епідеміологічних моделей в поєднанні з експертними методиками. Different methods of predicting sales volume of product innovation. Given special attention by expert forecasting model based on consumer behavior. Recommended use of epidemiological models in conjunction with expert techniques. Сonsidered different methods of predicting sales volume of product innovation. Given special attention by expert forecasting model based on consumer behavior. Recommended use of epidemiological models in conjunction with expert techniques.

Опис

Ключові слова

методи прогнозування, споживчий попит, потенціал ринку, число потенційних споживачів, коефіцієнт інновацій, коефіцієнт імітацій, метод стандартного розподілу ймовірностей, method forecasting, consumer demand, market potential, number of potential consumer, factor of innovations, factor of imitation, method of standard distribution of probabilities, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Безпалько, О. В. Методичні аспекти передбачення обсягів реалізації продуктових інновацій / О. В. Безпалько, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. – 2012. – №42. – С. 140–144.

Зібрання