Місце вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто взаємозв’язок між поведінкою споживачів освітніх послуг та іміджем суб’єкту цього ринку, проаналізовано за допомогою вибірки із Інтернет-ресурсів місце Національного університету харчових технологій на ринку освітніх послуг, проведено розрахунки показників конкурентоспроможності освітніх послуг на прикладі економічних спеціальностей НУХТ в порівнянні з декількома вищими навчальними закладами м. Києва. Intercommunication is considered between behavior for consumers of educational services and image to the subject this market. It is analysed by means of selection from Internet resources place of the National University of Food Technologies on the market of educational services, the calculations the indexes of competitiveness from educational services are conducted for example of economic specialities of NUFT as compared to a few higher educational establishments of Kyiv.

Опис

Ключові слова

освітня послуга, ринок освітніх послуг, імідж освітнього закладу, рейтинг освітнього закладу, конкурентоспроможність освітніх послуг, educational service, market of educational services, image of an educational institution, ranking educational institution, competitive educational services, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Безпалько, О. В. Місце вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 40. – С. 115–122.

Зібрання